2014-11-07
В сучасних умовах відродження національної освіти, коли надається пріоритетне значення навчанню рідної мови, в дошкільній освіті це має велику педагогічну цінність, тому що дошкілля є основою з основ.
З 3 по 7 листопада в дошкільному закладі традиційно пройшов тиждень української писемності та мови. Низка методичниз заходів була спрямована на активізацію творчого потенціалу педагогів у роботі з розвитку мовлення та патріотичного виховання.
В кожній віковій групі педагоги забезпечують комфортні умови для пізнання української мови, для спілкування, для пізнання довкілля та світу через багатство рідного слова при організації різних форм роботи з дітьми.
Вихователі молодших груп надають важливого значення впровадженню малих фольклорних форм в щоденній організації життєдіяльності дітей.
В середній групі "Незабудка" вихователь Л. П. Лєпшеєва провела ряд заходів, спрямованих на пізнання природи, рідного краю з використанням бесід, легенд, віршів, прислів'їв, загадок, творів українського мистецтва.
В старшій групі „Барвінок” вихователь Козачук О. О., виховуючи патріотичні почуття та інтерес до української книги, бережного відношення до неї, провела бесіди, ігри, вікторини , читання віршів, обговореня питання ролі книги в розвитку малят, створюючи атмосферу українського мовного колориту.
В старшій групі „Дзвіночок” вихователь Коротинська В. А. дуже активно включала дітей в усі сплановані заходи, щобдонестидо кожної дитини велич та значення рідної мови в житті кожного. Діти читали вірші, розповдали скоромовки, грали в мовні рухливі українські ігри, виконували гумористичні українські забавлянки, приймали участь в театралізованій діяльності.
Вчителем-логопедом Ковальовою В. П. проводиться постійна корекційна робота в поєднанні з вивченням співучої, мелодійної української мови.
Пошук нетрадиційних форм та нестандартних підходів в роботі дозволяє педагогам бажаних освітніх результатів із задоволенням, захопленням і зацікавленістю вихованців.