• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Тиждень безпеки життєдіяльності в дошкільному навчальному закладі.

Тиждень безпеки життєдіяльності в дошкільному навчальному закладі.

2014-11-28

/Files/images/IMG_4183.JPG

В роботі дошкільного закладу чільне місце належить проблемі виховання у дітей основ 6езпеки життєдіяльності. Навчально-виховна робота з дітьми дошкільного віку повинна забезпечувати необхідний рівень знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі та вироблення в неї елементарних, доступних віку норм поведінки у надзвичайних ситуаціях. Це відображено у Базовому компоненті дошкільної освіти, який має на меті забезпечення достатнього рівня психофізичного розвитку та необхідної компетенції дитини для безпечного перебування у оточуючому її світі. З метою поліпшення якості навчально - виховної роботи з дошкільниками з питань особистої безпеки та захисту здоров’я дітей від негативних впливів довкілля та життя у надзвичайних ситуаціях, з метою пропаганди здорового способу життя серед дітей та батьків, з 24 листопада по 28 листопада 2014 року в дошкільному закладі проведено „Тиждень безпеки життєдіяльності”.

Педагогічний колектив працював за такими напрямками: „Дитина та природа”, „Дитина та вулиця”, „Дитина та побут”, „Дитина серед людей”, „Пожежна безпека”.

Вихователі нашого закладу Коротинська В. А., Лєпшеєва Л. П., Заєць О. В.,Козачук О. О. творчо підійшли до реалізації завдань тижня безпеки дитини, спонукали вихованців самостійно шукати виходи з непростих ситуацій, приймати виважені, продумані рішення.

Традиційні навчальні заняття збагачувалися сюжетно – ігровим змістом. З дошкільниками проведені бесіди „Небезпечні розмови з чужими людьми”, „Коли вогонь друг, коли ворог”, „Правила поведінки з дрібними предметами”, заняття з теми „Сам вдома”, „Безпечні розваги”, „В країні дорожних знаків”, розвага „Школа пішохідних доріг” та спортивна розвага „Вогонь добрий, вогонь злий”, сюжетно-рольові ігри іт. д.Поряд з сюжетно-ігровими іграми, де діти вчились орієнтуватись у світі природи, техніки, людей, значне місце займали дидактичні ігри, що дозволяють більш спрямовано керувати поведінкою дітей.

Педагоги виробили у дітей стійку установку на неможливість ігор з сірниками, легкозаймистими речовинами, користування електричними та газоопалювльними приладами, куштування на смак різних речовин, миючих засобів та лікарських припаратів, закріплення правил безпеки на дорозі, з тваринами, під час стихійного лиха тощо.

Крім організованих педагогами заходів (заняття, спостереження, бесіди, читання художніх творів, проведення ігор та ігрових вправ, розваг, лялькових вистав, перегляду мультфільмів) під час „Тижня безпеки життєдіяльності” також були створені умови для самостійних форм дитячої діяльності. Не залишаються без уваги і батьки, які стали нашими однодумцями, зацікавленими перспективою подальшого розвитку своїх дітей.

/Files/images/IMG_4177.JPG/Files/images/IMG_4181.JPG/Files/images/IMG_4183.JPG/Files/images/IMG_4049.JPG/Files/images/IMG_4047.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 78