Педагогічна рада "Формування мовленнєво-комунікативної компетенції старших дошкільників".
2016-03-25
Все, що живе на світі
Уміє розмовляти…
А як говорять діти?-
Так, як навчає мати.
Саме такими словами розпочалася педагогічна рада в нашому садочку. Адже у вихованні дітей велику силу має слово, яке не тільки навчає, але й розвиває. Не забуваймо, що слово йде попереду людини. Вон ніби візитна картка, "одяг", по якому зустрічають і багато може розказати про людину, її грамотність.
Тому вкрай важливо з дитинства навчити дитину правильного, красивого, грамотного мовлення. Мовлення дитини формується щохвилини під час спілкування з оточуючими людьми - батьками, педагогами. Від нас залежить, якою мовою говоритимуть наші діти. І яке багатство залишимо їм у спадщину. Саме цій темі була присвячена педагогічна рада "Формування мовленнєво-комунікативної компетенції старших дошкільників".
Під час педагогічної ради вихователі Коротинська В. А., Бойко Т. А., Козачук О. О., вчитель-логопед Ковальова В. П. звернули увагу на оптимізацію мовленнєвої роботи з дітьми в розвивальному середовищі в різних видах життєдіяльності дитини. Учасники педагогічної ради заслухали довідку за результатами тематичного вивчення про результативність роботи з комунікативно – мовленнєвої компетенції дітей старшого дошкільного віку, яка засвідчила належний рівень роботи педагогічного колективу по даній темі. В ході обговорення мовленнєвих питань педагоги показали свої знання, педагогічну майстерність, вправність, висловили свої роздуми щодо активізації мовленнєвого процесу, визначили шляхи забезпечення мовленнєвої активності малят, висловили своє ставлення до так званих „традиційних” та „нетрадиційних” технологій у роботі з мовленнєвого розвитку дошкільників.
Ми дуже сподіваємося, що розумне поєднання традиційних та інноваційних форм роботи з дітьми під час організації мовленнєвої роботи з дошкільниками забезпечить ефективну реалізацію завдань, що висвітленні в Базовому компоненті дошкільної освіти та програмі „Дитина”.