Методичні заходи в ДНЗ.

2019-12-17

/Files/images/м 1.jpg

Підвищення якості дошкільної освіти перебуває в пря­мій залежності від рівня професійної компетентності педагогіч­них кадрів.

За сучасних умов реформування освіти радикаль­но змінюється статус педагога, його освітні функції, відповідно змінюються вимоги до його професійно-педагогічної компетент­ності, рівня його професіоналізму. Успіх роботи дошкільного навчального закладу багато в чому залежить від творчої активності педагогів, від їх професійної зрілості.

Сьогодні пропоновано багато різноманітних форм роботи з пе­дагогічними кадрами в дошкільному навчальному закладі. Серед них ми виділяємо як традиційні, так і новітні. З традиційних ви­користовуємо: тренінги, семінари-практикуми, педагогічні гос­тинні, педагогічний ринг, круглі столи, педагогічні ситуації.

З новітніх - ділову гру, союз однодумців, майстер-клас, творчі вітальні, квести-налаштування, виставки-ярмарки, творчі години, методичні всеобучі, тренінги.

Інтерактивні форми роботи з педагогами є найбільш ефективною формою в процесі підготовки до педагогічної ради та до розробки но­вих технологій у навчанні і вихованні дошкільників.

Згідно плану роботи в дошкільному закладі в листопаді-грудні проведено:

- Творча педагогічна година

«Створення простору духовності та заповіді толерантного підходу до дітей» (вихователь Мігович Л. Г.);

- Психолого-методичний тренінг «Формування духовних начал» (вихователь Мігович Л. Г.);

- Майстер-клас «Виготовляємо прикраси власноруч» (Інструктор з фізичного виховання Наглянець В. О.);

- Семінар «Пізнавати світ розумом і серцем» (за спадщиною В. Сухомлинського) (вихователь Бойко Т. А.).

Всі заходи спрямовані для підвищення психолого-педагогічної компетенції педагогів.

/Files/images/м 2.jpg/Files/images/м 1.jpg/Files/images/м 4.jpg/Files/images/м 3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 173