2019-12-17
Підвищення якості дошкільної освіти перебуває в прямій залежності від рівня професійної компетентності педагогічних кадрів.
За сучасних умов реформування освіти радикально змінюється статус педагога, його освітні функції, відповідно змінюються вимоги до його професійно-педагогічної компетентності, рівня його професіоналізму. Успіх роботи дошкільного навчального закладу багато в чому залежить від творчої активності педагогів, від їх професійної зрілості.
Сьогодні пропоновано багато різноманітних форм роботи з педагогічними кадрами в дошкільному навчальному закладі. Серед них ми виділяємо як традиційні, так і новітні. З традиційних використовуємо: тренінги, семінари-практикуми, педагогічні гостинні, педагогічний ринг, круглі столи, педагогічні ситуації.
З новітніх - ділову гру, союз однодумців, майстер-клас, творчі вітальні, квести-налаштування, виставки-ярмарки, творчі години, методичні всеобучі, тренінги.
Інтерактивні форми роботи з педагогами є найбільш ефективною формою в процесі підготовки до педагогічної ради та до розробки нових технологій у навчанні і вихованні дошкільників.
Згідно плану роботи в дошкільному закладі в листопаді-грудні проведено:
- Творча педагогічна година
«Створення простору духовності та заповіді толерантного підходу до дітей» (вихователь Мігович Л. Г.);
- Психолого-методичний тренінг «Формування духовних начал» (вихователь Мігович Л. Г.);
- Майстер-клас «Виготовляємо прикраси власноруч» (Інструктор з фізичного виховання Наглянець В. О.);
- Семінар «Пізнавати світ розумом і серцем» (за спадщиною В. Сухомлинського) (вихователь Бойко Т. А.).
Всі заходи спрямовані для підвищення психолого-педагогічної компетенції педагогів.