Педагогічна рада

2020-12-08

/Files/images/8 12 20 5.jpg
Проблемою ХХІ століття стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства.
Власне. йдеться про систему цінностей, складову культурного світобачення кожної людини і суспільства загалом, яка не залежала б від економічних сплесків чи занепадів, зміни політичної влади, у якій захист і збереження природи, турбота про людину вважалися б такими ж важливими, як і саме життя. Такі цінності варто закладати з дитинства, що й передбачає концепція освіти для сталого розвитку. Освіта для сталого розвитку охоплює екологічну, економічну та соціальну проблематику навчання та виховання під кутом зору формування нової системи ціннісних орієнтирів та моделей поведінки підростаючого покоління та суспільства загалом
Забезпечення еколого-соціально-економічної компетентності дошкільників шляхом використання новітніх технологій, що формують звички до здорового способу життя та доцільну поведінку в контексті освіти сталого розвитку мають важливе значення в освітньо-оздоровчій діяльності нашого педагогічного колективу.

8-го грудня 2020року, згідно річного плану, проведено засідання педагогічної ради з теми

«Формування еколого-валеологічної, соціально-економічної доцільної поведінки дошкільників в контексті освіти для сталого розвитку»
На засіданні розглянуті питання:
1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. (Інформація завідувача ДНЗ - Кудренко Г. Б)
2. «Провідні засади освіти для сталого розвитку. Роль педагога в процесі формування нових моральних орієнтирів у дошкільників». (Інформація-презентація вихователя ДНЗ Клименко І. С.)
3. «Виховання доброзичливості як прояву соціально-доцільної поведінки під час проведення тематичного дня для сталого розвитку». (Виступ з досвіду роботи вихователя ДНЗ Лепшеєвої Л. П.)
4. «Ігрові форми та методи в роботі з дітьми по вирішенню завдань сталого розвитку-економічної , екологічної, соціальної сфери…» (Виступ з досвіду роботи вихователя Заєць О. В.)
5. Аналіз та оцінка роботи з формування екологічно- валеологічно - економічної й соціально доцільної поведінки дошкільника. (Довідка за результатами тематичного вивчення – вихователь-методист Кириченко Г. І.)
6. Презентація планів роботи екологічних, валеологічних, економічних проектів та методичних посібників з даного питання. (Вихователі всіх вікових груп)
Стимулом до подальшої діяльності колективу за даною темою став девіз «Крок у майбутнє-через сталий стиль життя»

/Files/images/8 12 20 1.jpg/Files/images/8 12 20 2.jpg/Files/images/8 12 20 3.jpg/Files/images/8 12 20 4.jpg/Files/images/8 12 20 5.jpg/Files/images/8 12 20 6.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 97