• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Форми методичної роботи з педагогічними кадрами

Форми методичної роботи з педагогічними кадрами

2014-11-21

/Files/images/IMG_3813.JPG

В рамках проведення Місячника здорового способу життя та здійснюючи підготовку до засідання педагогічної ради з теми: ”Здорова дитина – щаслива родина” проведена одна із форм методичної роботи -взаємовідвідування занять та режимних моментів в усіх групах дошкільного закладу з метою підвищення педагогічної майстерності вихователів, спеціалістів, розкриття їх творчого потенціалу, що значною мірою сприяє зростає освідченості, виховання та розвитку дітей.

Методичні заходи були різноманітні, але всі мали за мету забезпечення системності, послідовності у виконанні завдань оздоровлення дитячого організму, зміцнення його та вироблення навичок ведення здорового способу життя та турботи про своє здоров’я. Тож найпершою представляла свою діяльність з найменшими дітьми вихователь Медвідь В. Л. Адаптація дітей пройшла успішно, то ж діти дуже активно, емоційно і жваво включилися в організовану гру – заняття ”Прогулянка лісом”, а майстерність вихователя в роботі з найменшими – це великий успіх, коли діти відчувають себе комфортно.

Вихователь Мігович Л.Г. представила для колег інтегроване заняття ”У гостях у ведмедика Барбі”, яке дало змогу зрозуміти кожному, що маленькі діти – найкращи вік для розвитку та формування особистості.

Молодий вихователь Клименко І.С. з дітьми провела ряд оздоровчих терапій, комплекс гімнастики пробудження, тупцювання по сольовій доріжці та обтирання – масаж рукавичкою. Вихователі Заєць О. В., Коротинська В. А. представили систему роботи оздоровчого напрямку, яка організовується з дітьми після сну – гімнастика пробудження на ліжечках, вправи для профілактики плоскостопості, комплекси дихальної гімнастики гімнастики для шиї, точкові масажі, полоскання горла трав’яним розчином, комплекси пальчикової гімнастики та інші заходи.

Хороша результативність в роботі залежить від співпраці всього колективу. Тож спеціалісти дошкільного закладу поділились з педагогами своїми напрацюваннями, своєю методикою корегування зміцнення здоров’я вихованців. Вчитель-логопед Ковальова В. П. в практичній діяльності з дітьми акцентувала увагу присутніх на активність навчально-розвивального процесу з кожним дошкільником, використавши ряд дуже змістовних, цікавих та інноваційних технологій. Практичний психолог Чернявська О.Є. використала на занятті ігрові вправи та ситуації. Розвиваючи пізнавальну активність, провела ряд заходів звикористанням інтерактивних комунікативних технологій.

Сестра медична з лікувальної фізкультуриНаглянець В. О., враховуючи показники захворювань дітей опорно-рухового апарату, провела комплекси озоровчо-профілактичного напрямку.

Обмін досвідом колег є корисним і для молодих спеціалістів, і для педагогів з досвідом роботи, тому що кожен педагог повинен щодня підвищувати свою фахову майстерність та професійність.

/Files/images/IMG_3803.JPG
/Files/images/IMG_3813.JPG
/Files/images/IMG_3829.JPG
/Files/images/IMG_3838.JPG
/Files/images/IMG_3845.JPG
/Files/images/IMG_3862.JPG
/Files/images/IMG_3930.JPG
/Files/images/IMG_3937.JPG
/Files/images/IMG_3967.JPG
/Files/images/IMG_3945.JPG
/Files/images/IMG_3890.JPG
/Files/images/IMG_3884.JPG
/Files/images/IMG_3987.JPG
/Files/images/IMG_4188.JPG
/Files/images/IMG_4025.JPG
/Files/images/IMG_4027.JPG
Кiлькiсть переглядiв: 73